Úprava trati, aby na závod bylo všechno v nejlepším pořádku, to je velká alchymie. U nás na Homolce probíhají přípravy již několik týdnů.
Celá trať se zorala, aby se spojil materiál, následně se týden válcovala,“ přiblížil ředitel závodu Jiří Mareš.
V akci byly buldozery, rypadla, nakladače, válce a náklaďáky. „Vše díky velké pomoci pana Jordáka, našeho největšího sponzora,“ děkuje ředitel závodníkovi AMK Poříčí, který bude obhajovat vítězství v divizi SuperBuggy.
Na trati pracovalo jen na strojích skoro denně 6-8 lidí, k tomu je třeba připočíst i další práci členů AMK a jejich přátel, kteří zvelebují trať i areál ve svém volnu.
„V tuto chvíli mohu říci, že trať je stoprocentně připravena a věříme, že to všichni zúčastnění ocení,“ dodal Jiří Mareš s tím, že drobné úpravy budou probíhat až do samotných závodů.